Tuesday, August 24, 2010

ya allah aku dh wt 1 ksalahan y besar...


tanggal 21 hbln 8 aku dh bg 1 ayt kt dia y menguris hti die sgt2..n smp skrg dia xdpt nk maafkn aku n mybe kami akn putus...aku sdih sgt2..aku xdpt nk prtahankan hbgn kami nie.aku sygkn dia dn hbungan nie,,tp kalu aku je y duk pulun control hbungan nie xjd ap jg...so aku dh wt kptsan y brat tuk aku lpazkn..tp aku trpksa..aku cuma nk dia bhagia n tnang tnpa ad gngu dri aku...aku xkisah wlaupun aku trpksa merana...nie la y dikatakan syg kita sngup lpaskan org y kita syg untuk tgk mereka bahagia..wlaupun kita terpaksa menderita...aku xthu mcm mna aku nk gtau kt family aku tntang hl ini..perit bg aku tp...hermm..mybe ini y trbaik..aku xthu ngn ap y aku dh wt tp y pstinya dia akn bhagia ngn kptusan aku nie..selama nie aku pertahankan hbungan nie..tp skarang aku dh xmampu lg.aku mang dh cukup lemah dah skrg nie..sgt2 lemah n aku dh xdpt n brthan lg...aku dh buat y trbaik..tp aku blm trbaik tuk dia lg..maybe ad lg y trbaik tuk dia kd...aku tau aku xsmpurna mna tuk dia..tahun nie aku beraya seorang beraya dengan prasaan sdih tnpa sdia...tp aku kna terima..dlu aku putus ngn noor muhammad aku jd cmni jg..xthu r kali nie bpe lma lk aku frust pn aku xthu r...aku skrg nie mnangis xbrhnti2..aku nk belajar pn dh xda smangat smp aku rsa nk brhenti jew..tp comform2 family aku xkn bg aku brhnti..tp aku nk tgk result aku sem nie..kalu xok aku akn brhnti..aku dh give up tuk bljr lg...nie pic n saat terakhir aku ngn dia..aku hrap ngn kptsan aku nie dia akn hapy....tp seriously aku mang syg sgt2 kt die..aku syg zul kifli.only u in my heart...

No comments: