Monday, July 26, 2010

always with u...

Start menaip n menulis ap y trsirat d dlm ati ni..

hri nie aku rsa happy pn ad n sdih pn ad..ntah la nk ckp pn xthu r..huhu...
kdang2 aku rsa bhagia n kdang2 aku rsa xbhagia..knp ek aku jd cmni ek?ap la slh aku.herm mybe sbb dlu aku dh skitkn ati someone n now aku plak y dsakiti..aku tau die bz ngn kje bru die..aku blh pham smua 2.tp xkn la xde lgsung msa ngn aku?dlu time aku kt kuantan ad jew msa ngn aku..tp bla aku dk shah alam nie.xde plak..herm...xpe la aku trima jew..dlu time aku cpel gn ex2 aku dlu smuanya kna maki2 ngn aku kna mrh gn aku,..tp die untung die lgsung xpnh kna maki2 ngn aku just kna mrah g2 n aku akn majok 2 n 3 hri jew..kalu org lain sminggu or sbulan la..xpe la..mls dh aku nk care die 2..biar lah...skrg nie kta story lk sal stdy aku k..aduh aku cm rsa truk je stdy nie..dh bnyk dh asgment y aku kna siapkan tp xpe aku akn try the best tuk aku brjya..aku skrg bkn lg dip tp skrg deg so aku kna wt y trbaik r...

ok lh aku pn dh pnt nie menaip nie..hhehhe
pa2 hl aku type g k..hahah

No comments: