Sunday, June 20, 2010

kesedihan dn keresahan mula melanda..

hurmm..skrg aku rsa saat genting bg aku dn dia..aku dh mula rsa bosan gn sikap dn kerenah dia.aku syg kt dia tp bila dia dk tnjuk prangai die y mcm 2 aku jd sdih n kcewa gn sikp dia 2..skrg aku dh wt 1 kputusan y aku buat y akn myakitkan ati aku n atie dia..tp aku nk die sdar y aku nie ad hti dn prasaan jg..aku akn brubah blk gn prangai lama aku dlu y ego,kuat mrh,n aku akn wt xthu jew gn die.aku nk tgk ap dia akn rsa bila aku wt xthu gn dia mcm n mna die dk wt kt aku,,,aku dh agk dh smua ni akn brlaku kt aku..bru jew 2 bln aku stay jauh gn dia mcm2 dh jd.hri2 ad je bnd y akn jd prgaduhan..tp ari nie aku dh mang xthn sgt gn dia..slama nie mang aku sbar bnyk dh gn dia..tp dia mula naik kpala...so aku dh pnt dh dk brsabr..mulai ari ni aku dh xkn msg or cll dh dia..y2 y dia nk sbnarnya slama nie...ok2..aku skrg dh xnk brhrp ap2 g gn dia...y aku tau skrg aku nk strt blk enjoy aku n aku nk brkwn gn ramai laki spaya aku dpt lpakan dia sdikit sbanyak,,,aku dh xnk kta mende g kalu dia btl2 sygkkn aku n nk aku dsisi dia aku nk dia dtg umah aku jmp famly aku..n aku nk dia wt 1 kputusan tuk kbahagian kmi..aku xnk dh trlalu brhrp..kalu btl jdoh aku gn dia dia akn dtg meminang aku..2je y aku akn tgu dri dia.kalu bkn jdoh aku gn dia,,aku akn reado jew,,mungkin bg aku ad g y trbaaik dri dia..aku akui y aku mang trlalu sygkn dia dpt ke aku lpakan dia..aku akn cbu prbaiki dri aku ni..dia slalu kta kt aku dia nk aku brubah tp dia??ad ka dia brubh tuk hbungan nie..prnahkah dia nk prthnkan hbungan nie??aku hny brsabr je la...aku dh ckup sdih dh gn hbungan nie dn xthu dmna pnghujungnya..ya allah bg la aku kekuatan tuk hdapi maslah nie..
aku sgt mnyanginya tp ati aku meronta2 kesakitan...
huhuuu

No comments: